/ TORQUAY + LONDON 2011 /

TORQUAY HILLS

Jag har under hela sommaren saknat Torquay, eftersom att nästan hela förra sommaren spenderades där. Det är galet hur stort intryck en okänd plats och okända människor kan göra på en! Känner alla som varit på språkresa så här? Eller lyckades jag bara pricka in de bästa veckorna med de bästa människorna of all times? 
Det var friheten, språken, öppenheten, nattbaden, glowsticksen och de konstiga lärarna. Det faktum att vi kunde skämma ut oss hur mycket som helst eftersom att ingen ändå skulle träffa oss igen. Och bara en sådan sak som att bo vid en gayklubb! Eller att veta att varje kväll så stod två feta dansgolv med bra musik och väntade på oss. Jag säger då det, dör jag och kommer till paradiet, då är det dit jag kommer. Satan så roligt vi hade det!