/ emelie forsberg /

INGENTING KAN STOPPA MIG. JAG KÄNNER DET NU

Tjbobree brooes.
Jag blev lite smått förbannad då jag såg att det inte var sol idag, jag hade beställt 25 plusgrader och sol i skyggan ju! Men jaja, vi får rocka våra klänningar i vilket fall! Igår efter matchen (som för övrigt var riktigt härlig att se i den värmande kvällssolen) så försökte jag miss Jossan lösa världsproblemen... Vi är smarta. Vi satt där så länge att vi blev inlåsta och fick lov att hit the staket. Sedan insåg vi att det fanns en dörr lite längre bort också, go girls. Tomas kom sedan förbi här en stund och gjorde mig lite gladare efter alla försök att lösa världsproblemen hehe. Och nu när familjen har lämnat huset för några timmar ska jag skruva upp volymen och dansa pausa fram solen. Sounds good? Sedan blir det lunch i stan med mina tjejer. Puss!
image description
#1 / / julia:

vad såg ni för match?

är tomas din pojkvän?