/ emelie forsberg /

WHAT IT TAKES TO COME ALIVE

Godkväll ni trogna läsare, shit vad jag är trött just nu. Vore det inte för att värmekudden och filten typ ger mig värmeslag skulle jag däckat direkt. Men helgen har varit värd det! I lördags efter staden och firandet av min lilla kusin så käkade vi middag här några brudar, vi fixade oss och lyssnade på musik och hade det allmänt jättetrevligt. Runt halv åtta så kom våran privata chaufför mormor Norenius och körde oss till casa de Elin där en mycket rolig kväll väntades. Vi dansade, sjöng, skrattade och hade det lika kul som man ska ha en lördagskväll i oktober. Sedan så tog jag, Tobbe och William vandring genom den kalla natten hem, efter ett tag så rullade brudarna hit med, galna Ebba som gick i shorts laddade om med glass då hon kom hit, smart chey haha!♥ 
På söndagmorgon så bjöds det på pannkaksfrukost och mys i soffan hela dagen (iallafall fram till tre) innan pöjkarna skulle iväg på träning. Jag och Jossan CYKLADE till kvantum och köpte 1,2 kilo godis och placerade våra rövar i soffan. Eller vi gjorde middag a la lyx också, makaroner och korv for life! Sen runt sju så kom resten av the gang hit, vi bakade pepparkakor, tände ljus och lyssnade på julmusik. Mysfaktor på hög nivå!
Elina och Marie gjorde mig sällskap för natten, vi myste med film, lite snackis och såklart: mackor med oboy!
Sedan då de dragit imorse så kom Sofie hit, vi har slappat heeela dagen, käkat 24/7 och snackat ikapp oss.
Oj detta blev en lång text.. creds till er som läste. Nu bjuds det på bilder, några är från Maries blogg. Puss!