/ emelie forsberg /

IF YOU GET DOWN GET UP

Åhåå.. två dagar kvar av skolan nu, håll ut. Men jag har skickat in både svenskan och idrottsuppgiften just precis, så nu återstår endast två glosförhör innan jag slår igen mina böcker. Hur som helst så har kylan slagit till på allvar och jag trivs inte alls, men mycket trevligt väntar inom kort så jag tror jag ska överleva riktigt fint ändå. I måndags efter skolan så har jag ingen aning om vad jag gjorde, kan inte komma på det hur jag än försöker heller (bör jag vara orolig eller?), men på kvällen åkte jag iallafall hem till William. Och igår efter en slappisdag i skolan så tog jag och Jossan en supersnabb sväng in på Bikbok innan jag svishade hem, bytte om och drog iväg igen. Jag gick på årets första match (förra årets med för den delen) och jag har aldrig varit så insatt i hela mitt spotliv. Synd vara att modo inte kan se till att vinna.
Nu ska jag fortsätta känna mig stolt att jag kirrat två läxor på mindre än en timma. Puss♥