/ emelie forsberg /

BÄSTA

Helgen har varit väldigt fartfylld och jag har knappt sovit känns det som, men satan vad kul den har varit! I fredags så var vi lite överallt men slutade hos Ida och hade det mycket trevligt! Igårmorse så var jag ute ur huset redan vi kvart över nio för att tjäna i pengar och det gjorde jag verkligen! 420 kronor rikare på att bara stå och le lite, väldigt värt! Sedan så lekte jag med Amanda och Jossan (okej, jag sovde) innan vi handlade inför kvällen. Vi grillade nämligen nere vid strandparken och shiiiiet vad mysigt! Jag och Amanda drog sedan ut på äventyr med moppen, tacka gudarna för filt och skotervantar! Man kan tro att ljusa vårkvällar är varma, men låt inte skenet  bedera! (haha, ljusa vårkvällar.. skenet.. där fick jag till den!!!)
Vill bara säga att ni är väldigt bra mina kära vänner, vad skulle man gjort utan er?♥