/ /

FIREWORK

hola mis amigos!
jag är sådär hyperglad idag, vet inte varför faktiskt. att det är fredag imorgon och att solen skiner kan ju vara en bidragande faktor? sedan så har jag fått sommarjobb idag för en vecka (!!) glad cheeeej :D
roligt liv som jag har så har jag skrivit klart min spanskadikt idag efter skolan, det är sjukt vilken poesi har jag i mig.. höhö. sedan så har jag jobbat med engelska uppgiften och läst illustrerad vetenskap. jag har kommit in i en period då jag inte kan få nog av böcker och kunskap. jag bara läser och läser hela tiden, men jag antar att det är en bra sak? man utvecklar ju både sin kreativitet och inlärningsförmåga då man läser så.
men nu ska jag hjälpa min syster som tjatar på mig så fint. ha det bäst♥
ebba tipsade mig om denna idag. måste säg att killen är grym haha!