/ TORQUAY + LONDON 2011 /

BYE BYE TORQUAY HILLS I'M GONNA MISS YOU

OKEJ. WHERE DO I BEGIN?

För er som undrar så åkte jag ju iväg på min julklapp den 29e juni, en språkresa till Torquay. Jag måste säga att jag hade mina tvivel om hur det skulle bli att vara borta så länge och därmed inte särskillt höga förväntningar, nu kan jag säga att det är en av de bästa saker jag gjort i hela mitt liv. Det beror inte bara på staden, landet och vädret utan på alla underbara människor jag träffat där nere. Fyfan vad ni är bra!
Jag kan dra lite kort om hur underbart jag har haft det: sol, nattbad efter discot som var fyra kvällar i veckan, fotboll i parker, stort hotellrum med den bästa Erikan i världen, en lärare man skrattar ihjäl sig åt, ny familj och nya kusiner, bara glada människor vart man än vänder sig, billig shopping på Primark, vaffanculo vad roliga italienare, konsert med Ke$ha, vattenpark, tivoli, vattenskidor och dykning. Ja listan kan göras lång ♥.


taggad chej @ the airport

me and my mum, aka Erika utanför vårt fläshiga hotell ♥

Alien group under "lära-känna-varandra-dag"!

Vollyboll på BBQ-kvällen!
Fotboll i någon mysig park, tråkigt att bilder inte kan förmedla väder, för satan i gatan vad varmt det var!

En av de inte alls spårade familjemiddagarna

Lillasyster Oscar och pappa Fredrik i bussen

en vanlig outfit a la torquay

Jackie och Ivan

Sådan mor sådan son, erika och jag pundar oss i stan

i hamnen med the dancing king Kevin på toppen, han vann danstävlingen på megaparty vilket enligt mig är värt en beundran då det säkert var upp emot tusen pers där!!

Alessandro, Jackie och Riccardo i lobbyn

Innan skattjakten som Sverige vann över Norge i!! (och lägg märke till min väska, älskar min ordning)

la familla minus Kevin då som inte var född än, innan discot!

Nicola, Alessandro, jag och Antonio!

mitt under en fototävling som vi förövrigt också vann, är vi bra eller? ;)

efter ett disco, mästerverket gjort utav Liv och Sara. Vi lurade fransmännen och italienarna att "bajs" betydde något i stil med "älskling".. ni kan ju gissa vad det resulterade i haha

ett utav nattbaden efter discot, jag måste påpeka att vattnet var.. kallt, vi vill ha creds!!

Erika på jakt efter snygga killar ;)

@ our room någon kväll

jag och Johanna uppe på en sten mitt ute i ingenstans, sjukt fin utsikt iallafall!

har jag nämt hur mysigt väder england har att erbjuda? detta var iallafall utanför skolan, som faktiskt var helt okej om man bortser från att jag typ råkade briljera på placeringsprovet och hamnade i nivå fyra där alla var genier och jag.. ja en aning outsider på den fronten.

tina och jag!

nya partytröjan, helt klart!!

MEGAPARTY PÅ INGÅNG

fransesco steker

VAFFANCULO WITH LOVE

all the way from france, antoine, clement, nicola och så okänd :)

fiskbad! jag måste medge att det var värre än den värsta kittlingen, men fötterna blev lena iallafall!

närmare en hoppbild än såhär kom vi inte, detta var iallafall våran "bakgård" där man kunde smyga in och ut utan att någon som helst märkte det höhö

efter shopping på poundland, där allting kostar ett pund. ni förstår inte vilket paradis det var, en pund motsvarar ju ungefär tio kronor.. jag vill inte ens tänka på hur många kilo godis vi plockat på oss där, och för att inte tala om glowsticks!!!

in action med pimpeldansen då sverige och norge kickar ass på kareokekvällen :D

påväg med med nattkäk till familjemiddagen, varje kväll efter disco/aktivitet så köpte vi baugetter och nutella som vi sedan låg och käkade medans vi snackade om.. ja familjesaker helt enkelt.

ungefär såhär slutade familjemiddagarna, eller med att vi alla somnade kors och tvärs

jag och Erika började varje (med en del undantag..) morgon med morgongympa där vi hoppade i sängen

följt utav tandborstning i solskenet (även där med en del undantag haha)

lunchen vi fick var ingen tiopoängare, så vi gjorde vad vi gör bäst och beställer mat dag ut och dag in, exklusiva resturanger som donken och subway var vår specialitet!

vaffanculo with love♥

4D-bio på modelvillage, faktiskt riktigt fränt!

haha.. sista dagen i torquay spenderade vi i lobbyn med att signera tröjor och ja, typ flumma runt lite


alla discon då vi dansade loss gav resultat alltså..

clement, jag och antoine påväg någonstans

ett sandslott vi lyckades bygga upp, ska vi kalla det mästerverk eller?

vår diet
Nina och jag innan partyyyy

Den här bilden får avsluta del 1 av alla mina tvåtusen bilder, mer från ke$ha och london kommer sen :)
#1 / / DAISY:

Nej vad coolt, jag känner Erika ju!

#2 / / Anonym:

uppdateraaa! :D

#3 / / Erika:

1. tufft att daisy hänger här

2. älskar bilden på franseco

3. älskar bilden på clement då han ser såhär: . liten ut

4. SAKNART

5. fin blogg du har!

6. Så glad jag lärt känna dig fina Emelie! Du gjorde mycket av min resa!!