/ emelie forsberg /

LÖRDAGGG

Tjubree broder (s)♥

Igår så flög vi omrking på olika ställen i övik stad och då jag äntligen fick lägga mig så tog det cirka tre sekunder innan jag snarkade. Jag och Sofie vaknade till liv kring tio och efter lite snack och frukost så drog hem till en efterlängtad dusch, jag fixade mig och drog sedan och hämtade Amanda i Sörliden och sedan Ebba hos hennes pappa. Jag och Ebba gick trappa upp och trappa ner i hopp om att sälja kakor, fyra brukar sålde vi. FYRA. Jag är grymt besiken på dagens kak-samhälle! Ni måste fetta upp er, vi lever en gång och då måste man njuta av livets goda (dvs. kakor!!!).

Sedan så började vi med vårt friskis&svettis pass och jag sträckte inte bara en utan två muskler, bra kämpat! Nu så ska några brudar från klassen komma hit och vi ska käka thaibox, dunka musik och ha det allmänt trevligt. Ha det bra :D